-
- کارگاه دستیار در نقش معلم
- Resident as a Teacher
- طراحی در سال 1391
- مخاطب: دستیاران سال یک
- کارگاه مهارتهای اولیه جراحی
- Basic Surgical Skills
- طراحی در سال 1392
- مخاطب: دستیاران سال یک
- کارگاه آشنایی با اصول پایه تعهد حرفه ای
- Medical Professionalism
- طراحی در سال 1393
- مخاطب: اعضای هیات علمی
کارگاه مهارت های پایه برقراری ارتباط
- Basic communication skills
- طراحی در سال 1395
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- کارگاه ارتباط استاد- دانشجو
- Teacher-Student Relationships
- طراحی در سال 1395
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- کارگاه مهارت های برقراری ارتباط بین گروهی
- Interprofessional communication skills
- طراحی در سال 1395
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- کارگاه شاگردپروری در جراحی
- Surgical Mentoring
- طراحی در سال 1394
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- کارگاه مهارت های برقراری ارتباط پزشک- بیمار
- Physician-Patient communication skills
- طراحی در سال 1395
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- کارگاه استدلال بالینی مبتنی بر شواهد
- Evidence Based Clinical reasoning
- طراحی در سال 1402
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- بایدها و نبایدها در بازخورد
- Feedback in Medical Education
- طراحی در سال 1401
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- استفاده از ظرفیت منتورینگ در آموزش پزشکی برای کاهش فرسودگی
- Mentoring and Burnout
- طراحی در سال 1401
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- آموزش مشارکتی در سیستم سلامت
- Collaborative Healthcare Education
- طراحی در سال 1401
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- آموزش مهارتهای ارتباطی پزشک با بیماران انتوبه هوشیار به فراگیران
- Communication Skills for Intubated Patient
- طراحی در سال 1400
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- آموزش و تغییرات آن در گذر نسل ها
- Generations and Education
- طراحی در سال 1401
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- روش های ارزشیابی برنامه آموزشی
- Educational Program Evaluation
- طراحی در سال 1401
- مخاطب: اعضای هیات علمی
- روش های آموزش گزارش خطاهای پزشکی به فراگیران
- Educational Methods of Reporting Medical Errors
- طراحی در سال 1401
- مخاطب: اعضای هیات علمی